Lehdistötiedote: Verkkoyhteisö media käynnistetty Suomessa asuville Somaliankielisille

Helsinki 29.6.2020 – Suomen Somali Media on yhteisöpohjainen online-media alusta eli verkkomedia, jonka tarkoituksena on kattaa tietokuilua, joka vallitsee Suomen Somaliyhteisössä ja edistää kotoutumista ja monikulttuurisuutta tuottamalla uutisia ja tietoja Suomen Somaliyhteisön kehityksestä Suomessa. Suomen somali media toimii myös Suomen Somaliyhteisön äänenä.

Pohjolan Somalinkielinen Mediaverkosto ry pyörittää Suomen Somali mediaa. Suomen Somali media käynnistettiin kesäkuussa 2020 ja sen tarkoituksena on tarjota uskottavaa ja luotettavaa tietolähdettä yleisölleen tuottamalla laadukkaita uutisia ja eettisesti hyväksyttävää raportointia tasapainon saavuttamiseksi. Käännämme myös tärkeimmät tiedot/tiedotteet somalinkieliselle yleisölle.

Suomen Somali Media on sitoutunut julkaisemaan totuutta, kunnioittamaan yksilön yksityisyyttä, kulttuuria ja sosiaalisia arvoja. Kieltäydymme myös tinkimättömästi edistämästä kaikenlaista väkivaltaa tai suvaitsemattomuutta.

Tässä suhteessa tarjoamme palveluita myös kaikille asiaan kiinnostuneille organisaatioille parhaista mahdollisista tavoista, saada heidän lehdistötiedotteensa tärkeät ilmoituksensa somaliyhteisöille eri puolille Suomea.

Viestintäkanavat, joilla otamme yhteyttä Suomen Somaliyhteisöön ovat verkkosivustomme, sosiaalisen median kanavien ja WhatsAppin välityksellä, joiden avulla voimme helpommin toimittaa tarvittavat tiedot kohderyhmälle.

Lisätietoja:

Suomen Somalian media